دانلود فیلم و بازی و موزیک و برنامه

دانلود برای ایرانیان ... آدرس جدید سایت :‌ www.mixirannet.tk

دانلود فیلم و بازی و موزیک و برنامه

دانلود برای ایرانیان ... آدرس جدید سایت :‌ www.mixirannet.tk

برنامه Avant Browser 10.1 Build 30

بهتون بگم که بی چون و چرا بهترین بروزر اینترنت همین میتونه باشه و بس . چون واقعا سرعت بالایی داره و صفحات وب رو با سرعت خارق العاده ای باز میکنه و همین طور pop-up ها و ویروس ها رو به طرز وحشتناکی میگیره و با این بروزر خیلی امکانش کم هست که ویروس وارد کامپیوتر شما بشه . مخصوصا که در این نسخه که ۱۰ روزه وارد اینترنت شده به اوج خودش رسیده . اینو واقعا بهتون میگم که هر بروزری دارید بریزید دور و از این ورژن جدید اون استفاده کنید چون واقعا محشره و به هر کس پیشنهاد دادم امتحان کرده این بروزر رو جایگزین اینترنت اکسپلورر ویندوز خودش کرده . میگید نه ؟! امتحانش کنید . من که کف کردم خودم ! در ضمن در این ورژن زبان فارسی هم بهش اضافه شده که دیگه به از بهتر ! در ضمن در این ورژن از قابلیتی به نام Roboform استفاده شده که شما احتیاجی نیست که هر دفعه برای پر کردن فرم ها یا وارد شدن به آی دی ایمیل یا امثال اینها یوزر و پسورد خودتون رو وارد کنید بلکه خودش اطلاعات شما رو در یک قسمت به طور مطمئن و بدون اینکه عوامل خارجی بتونن بفهمن که این فایل چی هست و به اطلاعات شما دست پیدا کنند ذخیره میکنه و در مواقعی که به اونها احتیاج دارید استفادشون میکنید . اصلا من چرا این همه تعریف میکنم ؟! خودتون تا دانلودش نکنید بهش پی نمیبرید !
نظرتون رو هم در مورد این بروزر حتما در بخش نظرات بگید .
 
 
لینک دانلود برنامه | حجم : ۳.۱۷ مگابایت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد