دانلود فیلم و بازی و موزیک و برنامه

دانلود برای ایرانیان ... آدرس جدید سایت :‌ www.mixirannet.tk

دانلود فیلم و بازی و موزیک و برنامه

دانلود برای ایرانیان ... آدرس جدید سایت :‌ www.mixirannet.tk

PowerPoint to Flash 1.6

PowerPoint to Flash 1.6

حتما تا به حال ایمیل هایی با پسوند فایلی pps براتون اومده و نمیدونستید چطور باید بازش کنید . فایل هایی با این فرمت اختصاص داره به برنامه ی Microsoft Power Point که تصاویر متحرکی داخل اون فایل دیده میشه . خوب حالا میگید ممکنه ما پاور پوینت نداشته باشیم و یا تا به حال نخواستید نصبش کنید پس چاره ی کار اینجاست : با این برنامه میتونید فایل های با فرمت pps رو به یک فلش تبدیل کنید و هر موقع و هر کجا که میخواید و روی هر کامپیوتری اون رو بدون نصب هیچگونه برنامه ی دیگه ای تماشا کنید .


 لینک دانلود فایل | حجم : ۱ مگابایت
 برای دانلود فایل روی لینک دانلود کلیک سمت راست و ...Save Target As رو انتخاب کنید .
 سریال در بخش نظرات

ImTOO Ripper Pack Platinum

ImTOO Ripper Pack Platinum

Mixiran.Comنمیدونم با شرکت ImTOO جقدر آشنایی دارید . این شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای سازنده برنامه های تبدیل و ویرایشگر فایلهای صوتی و تصویری هست که این پکی که برای دانلود گذاشتم شامل ۵ برنامه معروف این شرکت به نامهای ImTOO DVD Ripper Platinum 4 ٬ ImTOO Audio Encoder 2.1 ٬ ImTOO CD Ripper 1.0 ٬ ImTOO DVD Creator 2.0 ٬ ImTOO MPEG Encoder 2.1 هست که به پک ریپر پلاتینیوم معروف هست و برنامه های اون همونطور که از اسمشون معلومه برای ریپ کردن فایلهای دی وی دی و یا سی دی ها و انکود کردن اونها کاربرد داره . ضمنا این پک رو خودم دانلود کردم و همه سریالها هم توسط خودم تست شده پس لطفا ایراد الکی نگیرید ! ضمنا قیمت این پک ۶۲ دلار هست .


 لینک دانلود فایل | حجم فایل : ۲۳.۲۵ مگابایت
 سریالها در بخش نظرات

فیلم ایرانی

بازنده

محمدرضا فروتن و حمید گودرزی در فیلم بازنده ساخته قاسم جعفری

کارگردان: قاسم جعفری

تهیه کننده: شکوفا فیلم (منوچهر زبردست، داریوش بابائیان)

بازیگران: محمدرضا فروتن، میترا حجار، حمید گودرزی، سروش صحت، لیلا بوشهری، رامتین خداپناهی و مجید مشیری

فیلمنامه: مرتضی کاظمی پور (بر اساس طرحی از رضا قهرمانی)

مدیر فیلمبرداری: رسول احدی

تدوین: -

موسیقی: -

طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی

صداگذاری و ترکیب صدا: حامد رضی

عکاس: اکبر اصفهانی

تاریخ شروع فیلمبرداری: 19 فروردین 1383 - تهران (پل همت)

تاریخ اکران: -

 

خلاصه داستان: با ورود سامان به ایران پس از پنج سال و دگرگونی در اطراف او اتفاقات غیرمترقبه ای می افتد که منجر به ...

 

یادداشت: « بازنده » پس از « قاصدک » (1375) دومین فیلم بلند قاسم جعفری است که چندین سریال موفق تلویزیونی از جمله « خط قرم »، « مسافری از هند »، « کمکم کن » و ... را کارگردانی کرده است.

                              
                                دانلود
                          کد بازکردن فایل فشرده www.persianhub.com

نمایش

 
 
قهوه خانه ای پدری  زری خانم  ( هرکس نبینه از دستش رفته)
 
 
 دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
کد بازکردن فایل فشرده www.persianhub.com

توجه توجه توجه

Windows Meta File Official Patch

"با وجود آنکه پیش از این اعلام شده بود نخستین اصلاحیه مربوط به آسیب پذیری خطرناک موجود در ویندوز با نام "WMF" در تاریخ 10 ژانویه از طرف مایکروسافت ارائه می شود اما از هم اکنون با مراجعه به صفحه بروز رسانی مایکروسافت (MS Update) دریافت این اصلاحیه امکان پذیر است.فایل مربوط به این بروز رسانی، دارای 196 کیلوبایت حجم می باشد و تاریخ آن مربوط به امروز است. درجه خطر آن از نوع "بحرانی" بوده و سیستم عامل های ویندوز XP/2000/2003 حتی در صورت نصب سرویس پک 2 در برابر آن آسیب پذیر می باشند. با این وجود استفاده کنندگان از سیستم عامل های قدیمی تر یعنی ویندوز Me/98 از این بابت جای نگرانی چندانی نخواهند داشت و اصلاحیه ای نیز برای آنها ارائه نشده است".منبع : Winbeta .net

موزیک

آهنگ باور کن گوگوش  (به زبان فارسی) از انریکو ایگلسیاس:   

نظر یادتون نره

اینم لینک جدید انریکو(جون مادرتون تا سالمه دانلود کنید)

با تشکر از وب لاگ  www.victory.mihanblog.com

MusicMatch Jukebox Plus 10.00.0180

Acronis Disk Director Suite 10.0 Build 2089

 

Mixiran.Comبه کمک این برنامه شما قادر خواهید بود که به بهترین و آسانترین شکل ممکن بدون فرمت کامپیوتر تغییر اندازه سایز درایو و یا اضافه یا حذف درایو روی اون اعمال کنید . به نظر من این برنامه از برنامه پارتیشن مجیک خیلی بهتر هست . حالا چرا اینو میگم ؟ وقتی کار کردید خودتون میفهمید !


لینک دانلود فایل | حجم فایل : ۵۶ مگابایت
سریال در بخش نظرات

WinAVI 3GP/MP4/PSP/iPod Video Converter 2.0

 

Mixiran.Comاین برنامه به شما امکان تبدیل فایلهای صوتی رو به فرمتهای MP4/3GP برای سیستمهای iPod/PSP میده علاوه بر این ٬ این برنامه امکان تبدیل DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI به iPod/PSP رو هم به شما میده که در نوع خودش بی نظیره .


لینک دانلود فایل | حجم فایل : ۳.۵۱ مگابایت
 سریال در بخش نظرات

McAfee Personal Firewall Plus 2006 V7 Full ISO

بدون هیچ مقدمه بگم که دانلودش کنید که از دستتون میپره ! به نظر من قوی ترین فایروال مختص به شرکت مک افی هست ( البته کسپرسکی هم قابلیت های خاص خودش رو داره ) که در تمام دنیا بی نظیره . در این یه مورد بگم که مک افی برای من امتحان خودش رو پس داده و واقعا سربلند از آب در اومده و نتیجش این هست که من الان ۸ ماهه ویندوز عوض نکردم . پس اگر فایروال خاصی ندارید و یا فایروالی که دارید براتون کافی نیست این رو از دست ندید . تنها مشکل اینه که لینک دانلود از مگا آپلود هست و نتها عده ای از دوستان میتونن دانلودش کنند و به محض بدست آوردن لینک مستقیم براتون پست رو آپدیت میکنم .

 


 لینک دانلود فایل | حجم : ۸۷ مگابایت
 پسورد : www.warez-bb.org

موزیک

کریسمس بر تمامی شما عزیزان بخصوص مسیحیان مبارک , امروز می خوام براتون دو تا آلبوم و دو تا ویدیوی جدید خارجی بذارم که هنوز یک هفته هم نیست بیرون اومده.اولین آلبوم از خواننده زن آمریکایی دی جی نایت که امیدوارم خوشتون بیاد.برای باز کردن آهنگ ها احتیاج به برنامه فشرده ساز وینرار دارید.در ضمن بهتر است بر روی هر کدام از آهنگ ها راست کلیک کرده و گزینه سیو را کلیک کنید
01 - Elles De Graaf

02 - Headstrong Feat Tiff Lacey
03 - Deep Dish
04 - Carrie Skipper
05 - Giuseppe Ottaviani
06 - Reflekt
07 - Goldenscan
08 - Ernesto Vs. Bastian
09 - Petibonum
10 - Lange Feat Skye
11 - Ayumi Hamasaki

Kaspersky Antivirus 6.0 beta 2

 

این هم نسخه جدید از آنتی ویروس کسپرسکی هست که به نظر من یکی از بهترین آنتی ویروس هایی که میشه به راحتی ازش استفاده کرد.این نسخه که الان دارین می بینین نسخه بتا ۲هست که به زودی نسخه فینال ۲۰۰۶ رو روی سایت قرار می دهیم .


 لینک دانلود فایل  l  حجم فایل :11.2 مگابایت
 سریال در بخش نظرات

LingvoSoft Dictionary 2006 English <-> Farsi for W

 

این دیکشنری توسط یه شرکت ناشناخته تازگی ها ساخته شده که فکر کنم همه بی خیاله بابیلون بشن .انگلیسی به فارسی و بر عکس رو انجام می ده و مثل دیکشنری آریانپور میمونه با حجم نزدیک به دو و نیم مگابایت .قیمت این دیکشنری فوق العاده چیزی حدود ۲۰۰ دلار هستش .دوستان برنامه رو از طریق فایل زیر کرک کرده و در صورت نیاز به سریال هر عدد یا حروفی که دلتون خواست رو بنویسید .زحمت ساخت کرک رو هم یکی از بروبچ ایرانی به نام سودا کشیده و جا داره به شخصه از زحماتش تشکر کنم .
موفق باشید


لینک دانلود فایل  | حجم فایل: ۳.۰۲ مگابایت
کرک در بخش نظرات